سیستم قفل هوشمند

سیستم قفل هوشمند

سیستم قفل هوشمند که یکی از بهترین سیستم هایی است که شرکت هوشمند سازی در کرج کیانی اسمارت آن را به مشتریان خود ارائه می دهد. که این سیستم را می توانید از روی اپلیکیشن اسمارت هوم بر روی تلفن همراه خود پیگیری و کنترل نمایید. و هر جایی دور از خانه و یا ویلای خود هستید به آسانی داخل خانه را کنترل بفرمایید. هوشمند سازی خانه در کرج و هوشمند سازی ویلا در کرج مانند هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی ویلا در چهارباغ نیز بسیار پرطرفدار می باشد. و بسیاری از مردم مناطق مختلف نیز از این سیستم استفاده می کنند. به ویژه هوشمند سازی خانه در عظیمیه ، هوشمند سازی خانه در جهانشهر و هوشمند سازی خانه در گوهردشت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کیانی اسمارت یکی از بهترین شرکت هوشمند سازی خانه در کرج می باشد. و در آخر قیمت هوشمند سازی خانه در کرج بستگی به سیستم های مورد نیاز مشتریان عزیزمان متغیر می باشد.

سیستم قفل هوشمند

سیستم قفل و امنیتی

این سیستم هوشمند به صورت رمز ورود به خانه نیز می توانند عمل کنند. به طوری که وقتی شخصی می خواهد وارد خانه شود با بیان رمز عبور مخصوصی اجازه ی ورود به او داده شود. و همچنین می توانید از طریق اپلیکیشن مربوطه در ورودی خانه هوشمند خود را به راحتی با ز و بسته و قفل نمایید.

و همچنین مس توانید سناریویی به این سیستم بدهید که بتواند گزارشی از رفت و آمد ها به خانه و به ویلای شما به شما تحویل بدهد. به طوری که ساعت و تیام ورود و خروج افراد به محل مورد نظر شما را به طور کامل و دقیق گزارش دهد.

از قفل های دیجیتال و دستگیره درب هوشمند می‌ توان به‌ عنوان یکی از مهم‌ ترین عناصر برای داشتن یک ساختمان  و خانه هوشمند در کرج نام برد.

ویژگی‌ های سیستم

  • امکان باز کردن قفل با وارد کردن رمز عبور، اثر انگشت، کارت RFID و یا تلفن همراه
  • امکان نظارت بر عملکرد قفل و اطلاعات ورود و خروج افراد با استفاده از اپلیکیشن اسمارت هوم
  • افزایش امنیت در عین دسترسی سریع و آسان
  • دارای قابلیت‌ هایی نظیر تایمر قفل خودکار، یادآوری کم شدن باتری، گزارش خرابی احتمالی و…
  • نصب آسان آن بر روی انواع در

این سیستم یکی از بهترین و ضروری ترین سیستم هایی می باشد که یک خانه و یا یک ویلا به آن نیازمند می باشد. که شما در شرکت کیانی اسمارت می توانید بهترین آن را داشته و تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *