خانه هوشمند در کرج

خانه هوشمند در کرج

خانه هوشمند در کرج به گونه ای می باشد که تمامی برق ساختمان ها و ویلا ها و هر قسمتی که با برق کار می کند را تحت کنترل خود دارد. هوشمند سازی در کرج بسیار رونق گرفته است. هوشمند سازی خانه در کرج مانند : هوشمند سازی خانه در عظیمیه ، هوشمند سازی خانه در جهانشهر ، هوشمند سازی در گوهردشت بسیار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

و دیگری هوشمند سازی ویلا در کرج مانند هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی ویلا در چهارباغ نیز بسیار کارآمد و ضروری می باشد. باغ ها و ویلا هایی در این منطقه به شدت نیازمند سیستم امنیتی هوشمند می باشند که بسیار ضروری است. کیانی اسمارت جزو یکی از بهترین شرکت هوشمند سازی خانه در کرج می باشند. که دارای سابقه درخشان در این زمینه نیز هستند.

از جمله سیستم روشنایی، سیستم تهویه ، سیستم سرمایش و گرمایش ، سیستم آبیاری هوشمند ، سیستم کنترل تردد سیستم امنیتی ، سیستم صوتی تصویری ، سیستم دما و رطوبت ، سیستم قفل هوشمند ، سیستم موتور خانه و تصفیه خانه استخر و …

خانه هوشمند در کرج

سیستم روشنایی

سیستم روشنایی که یکی از فاکتور های مهم برای هر خانه است. به عنوان مثال، سطح روشنایی برای آشپزخانه باید کاملاً با حمام و دیگر محیط های خانه متفاوت باشد. به این دلیل که آشپزی به نور زیادی نیاز دارد. و به صورت کلی شدت و رنگ نور باید مطابق با کاری باشد که در طول روز مشغول به انجام آن هستیم. مثلاً، هنگام غذا خوردن یا دوش گرفتن به سطح روشنایی پایین تری نیاز است. در صورتی که نور پایین هنگام مطالعه،‌ می‌تواند به چشم ما آسیب جدی وارد کند.

قبلاً برای تنظیم شدت سطح نور از کلید های دیمر استفاده می‌ شد. هر چند این روش هنوز هم خیلی خوب و به صورت مطلوب عمل می‌ کند. اما به طور کلی، محصولات جدید روشنایی خانه‌ ی هوشمند معرف سطح بالاتری از راحتی در مدیریت روشنایی خانه می باشند. و رضایت بیشتری را جلب کرده‌ اند.

سیستم تهویه

از دیگر سیستم های هوشمند سازی خانه در کرج می توان به سیستم تهویه که شامل مطبوع نگه داشتن هوای خانه ، داکت اسپیلت ها ، گرمایش از کف خانه و … می شود. سیستم تهویه هوشمند نیز مانند تمام سیستم‌ های هوشمند قابل کنترل از راه دور و با تلفن همراه شما نیز می باشد. همچنین تهویه مطبوع هوشمند را می‌ توانید حتی وقتی خانه نیستید تنظیم کنید. تا پس از ورود به خانه از هوایی مطبوع لذت ببرید.

عکس هوشمند سازی خانه

سیستم سرمایش و گرمایش

در این قسمت از هوشمند سازی با كمك سیستم سرمایش گرمایش هوشمند و سناریو های هوشمند ارائه شده به اسمارت هوم، شما مي توانيد از راه دور و مدتی قبل از ورود به ساختمان سيستم تهویه را فعال نماييد. تا در هنگام ورود مجدد، دماي محيط مطابق با خواست و سليقه شما باشد. اين امر باعث کاهش هزينه های نگهداري سیستم سرمایش گرمایش هوشمند، افزایش طول عمر سیستم و مصرف بهينه انرژي می شود.

سیستم کنترل تردد

سیستمی است که می تواند باز و بسته شدن در ورودی و در پارکینگ و در های کرکره ای را کنترل کند. و همچنین رفت و امد ها را سر تایم مشخصی تحت کنترل دارد. و تمامی تردد ها و اعمال را در سیستم هوشمند ثبت می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *