تجهیزات هوشمند خانه

تجهیزات هوشمند خانه

تجهیزات هوشمند خانه هدف تجهیزات هوشمند سازی ساختمان، ایجاد آرامش و افزایش رفاه برای ساکنین آن است. یکی دیگر از ویژگی‌های هوشمند سازی ساختمان، مدیریت و کنترل برخی از وسایل منزل از راه دور است. فرض کنید که به همراه خانواده خود به مسافرت رفته‌اید. در مسیر یادتان می‌آید که کولر منزل خود را خاموش نکردید. اگر منزل شما هوشمند سازی شده باشد نیازی به بازگشت نیست. به راحتی می‌توانید با تلفن همراه خود انواع وسایل خانه هوشمند را مدیریت کنید. تجهیزات هوشمند سازی ساختمان بسیار گسترده‌اند و نحوه پیاده سازی آن‌ها کار پیچیده‌ای است.

هوشمند سازی خانه در کرج امروزه رونق بسیاری گرفته است به دلیل مشغله زیاد افراد برخی کار های روتین خانه از طریق گوشی های همراهمان قابل اجرا می باشد. و هر عملی از جمله سیستم آبیاری هوشمند ، سیستم امنیتی و … قابل اجرا بر روی اپلیکیشن اسمارت هوم می باشد. هوشمند سازی در کرج در مناطقی چون هوشمند سازی خانه در عظیمیه ، هوشمند سازی خانه در جهانشهر و هوشمند سازی خانه در گوهردشت طرفدار های بسیاری دارند.

شرکت هوشمند سازی خانه کیانی اسمارت همواره در زمینه هوشمند سازی ویلا در کرج به ویژه هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی ویلا در چهارباغ فعالیت چشمگیری دارد. که برای مناطقی که دارای ویلا و باغ های متعددی هستند سیستم امنیت هوشمند یکی از سیستم های ضروری برای این منطقه است. که بتواند تمامی تردد ها و اعمال را ثبت نماید و در صورت نیاز بازبینی صورت بگیرد.

سیستم موتورخانه و تصفیه خانه استخر هوشمند

سیستم هوشمند

قیمت هوشمند سازی خانه در کرج و ویلا ها بستگی به سیستم های مورد نیاز مشتریان متغیر می باشد. مانند برخی سیستم هایی چون سیستم آبیاری ، سیستم تهویه ، سیستم امنیتی ، سیستم صوتی تصویری ، سیستم تصفیه خانه و … نیز می باشد. از دیگر سیستم های خانه هوشمند می توان به سیستم آبیاری هوشمند اشاره کرد که کاربر بیشتری در ویلا ها دارد. در ساختمان ها نیز برای آبیاری گل ها و گلدان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *