سیستم روشنایی هوشمند

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم روشنایی هوشمند ، سیستم روشنایی که یکی از فاکتور های مهم برای هر خانه است. به عنوان مثال، سطح روشنایی برای آشپزخانه باید کاملاً با حمام و … متفاوت باشد. به این دلیل که آشپزی به نور زیادی نیاز دارد. و به صورت کلی شدت و رنگ نور باید مطابق کاری باشد که در طول روز مشغول آن هستیم.

هوشمند سازی خانه در کرج امروزه رونق بسیاری گرفته است به دلیل مشغله زیاد افراد برخی کار های روتین خانه از طریق گوشی های همراهمان قابل اجرا می باشد. و هر عملی از جمله سیستم آبیاری هوشمند ، سیستم امنیتی و … قابل اجرا بر روی اپلیکیشن اسمارت هوم می باشد. هوشمند سازی در کرج در مناطقی چون هوشمند سازی خانه در عظیمیه ، هوشمند سازی خانه در جهانشهر و هوشمند سازی خانه در گوهردشت طرفدار های بسیاری دارند.

شرکت هوشمند سازی خانه کیانی اسمارت همواره در زمینه هوشمند سازی ویلا در کرج به ویژه هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی ویلا در چهارباغ فعالیت چشمگیری دارد.

مثلاً، هنگام غذا خوردن یا دوش گرفتن به سطح روشنایی پایین تری نیاز است. در صورتی که نور پایین هنگام مطالعه،‌ می‌تواند به چشم ما آسیب وارد کند.

هوشمدسازی خانه

قبلاً برای تنظیم شدت سطح نور از کلید های دیمر استفاده می‌ شد. هر چند این روش هنوز هم خیلی خوب عمل می‌کند. اما به طور کلی، محصولات جدید روشنایی خانه‌ی هوشمند معرف سطح بالاتری از راحتی در مدیریت روشنایی خانه می باشند. و رضایت بیشتری را جلب کرده‌ اند.

هر سیستم روشنایی را که بتوان از راه دور کنترل کرد، سیستم روشنایی هوشمند می گویند. این تعریف ساده است اما مفاهیم عمیقی در آن نهفته است.

باید در نظر داشت که بستر این نوع کنترل بر پایه اینترنت اشیا و به کمک اینترنت امکان پذیر است. سیستم های روشنایی هوشمند انواع مختلفی دارد. در ضمن طراحی هر سیستم به منظور خاصی انجام می گیرد. اما در حالت کلی می توان همه آنها را در یک دسته قرار داد.

قیمت هوشمند سازی خانه در کرج و ویلا ها بستگی به سیستم های مورد نیاز مشتریان متغیر می باشد.

سیستم روشنایی هوشمند

سناریو سیستم روشنایی

سیستم روشنایی ویلا ها و ساختمان ها به گونه ای ست که می توانیم یک سناریو به آن داده و طبق این برنامه عمل کند. به طوری که اگر دکمه ای را روشن کنیم همزمان چراغ های حیاط ، سالن خانه روشن خواهد شد و بالعکس.

در حین حال یک دارای سنسوری است که نور را تنظیم می کند. یعنی نور را کم یا زیاد به صورت دیم انجام می دهد. و می توانیم به این پروسه تایم مشخصی رو ست کنیم. که سر تایم مشخصی این پروسه صورت بگیرد.

و حتی می توان در این سناریو ها پرده های خانه را نیز به آن وصل کرد که هنگام روز پرده های کنار برود و روشنایی خانه را تامین کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *