سیستم امنیتی هوشمند

سیستم امنیتی هوشمند

سیستم امنیتی هوشمند در هوشمند سازی خانه در کرج و هوشمند سازی ویلا در کرج مانند هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی ویلا در چهارباغ بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این سیستم از دیگر سیستم های هوشمند بیشتر طرفدار دارد. که یکی از دلایل مهم آن اهمیت زیاد امنیت خانه ها و ویلا ها می باشد. و اینکه هیچ خانه و ویلایی نتواند مورد سرقت سارقین قرار بگیرد. سیستم امنیتی یکی از بهترین روش های مقابله با این امر می باشد.

هوشمند سازی در کرج در مناطقی چون هوشمند سازی در گوهردشت ، هوشمند سازی خانه در عظیمیه و هوشمند سازی خانه در جهانشهر نیز رونق بسیاری پیدا کرده است.

سیستم کنترل تردد هوشمند

سیستم کنترل تردد هوشمند نیز زیر مجموعه ای از سیستم امنیتی نیز می شود.  این سیستم می تواند جک پارکینگ ، در ورودی ، کرکره برقی را نیز کنترل کند. که کنترل تمام این اوامر را می توانید از طریق اپلیکیشن اسمارت هوم بر روی تلفن همراه خود انجام دهید.

سیستم امنیتی شامل دوربین مدار بسته امنیتی و دزدگیر نیز می باشد که همواره از طریق الیکیشن و را دور قابل کنترل آسان می باشد.

مزایای سیستم امنیتی

این سیستم اگر فراموش کرده‌اید که درب یا پنجره‌ای را ببندید، به هنگام خواب یا خروج از منزل، به شما یادآوری می‌ کند. و همچنین اگر شخصی زنگ ورودی خانه‌ شما را بزند، بر روی تلفن‌ همراه شما چه در خانه باشید و چه بیرون از خانه باشید. با او ارتباط صوتی تصویری خواهید داشت. می‌توانید به او خوشامد بگویید یا از اینکه در منزل نیستید از او  عذرخواهی کنید. و یا افراد را چک و شناسایی کنید.

یکی دیگر از امکانات خانه هوشمند در کرج و مزایای سیستم امنیتی اسمارت نسبت به نوع ساده آن این است. که فقط برای مواقع اضطراری نیست. یک سیستم هوشمند امنیتی، از خانه شما به صورت تمام وقت محافظت می‌کند. با داشتن این سیستم خیال شما همیشه راحت و آسوده خواهد بود. و بدون نگرانی و دلهره ای میتوانی از منزلتان خارج شوید. کیانی اسمارت این امکان را برای شما فراهم می کند.

کیانی اسمارت یکی از بهترین شرکت هوشمند سازی خانه و ویلا در کرج می باشد. همچنین قیمت هوشمند سازی خانه در کرج بستگی به سیستم های مورد نیاز مشتریان عزیز دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *