هوشمند سازی در کرج

هوشمند سازی در کرج

هوشمند سازی در کرج در واقع هوشمند سازی خانه در کرج و هوشمند سازی ویلا در کرج به صورتی است که شما را از نگرانی های داخل ساختمان و ویلا هایتان دور می کند. امروزه با هوشمند سازی خانه ها بسیار روند زندگی آسان تر شده است. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن اسمارت هوم تمام خانه ی خود را کنترل کنید.

خانه هوشمند در کرج مانند هوشمند سازی گوهردشت ، هوشمند سازی خانه در عظیمیه ، هوشمند سازی خانه در جهانشهر  و … بسیار رونق گرفته است. و در حال حاضر طرفداران بسیاری دارد.

و همچنین هوشمندسازی ویلا در کرج به ویژه هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی ویلا در چهارباغ بسیار پر طرفدار می باشد. و آنقدر سیستم های هوشمند به ویژه سیستم امنیتی آن در ویلا ها ضروری می باشد. که اکثر ویلا ها دارای این سیستم ها هستند.

کنترل همه چیز در دستان شما می باشد. بدین معناست که هر جا که هستید می توانید به راحتی تمامی امکانات و قابلیت های فضای مورد نظر خود را از جمله:

  • کنترل سیستم روشنایی ها
  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی منزل
  • سیستم های امنیتی و سیستم های تردد
  • دوربین های مدار بسته
  • آیفون تصویری
  • آبیاری هوشمند گیاهان
  • درب پارکینگ و غیره  کنترل و … را مدیریت کنید.

سیستم امنیتی هوشمند

امکان کنترل و مدیریت سیستم های امنیتی از جمله، دزدگیر ها و کنترل تردد از طریق تاچ پنل، گوشی همراه، تبلت و کامپیوتر شخصیتان در هرجای دنیا که هستید!

سیستم روشنایی‌ هوشمند

یکی از بهترین قابلیت های هوشمند سازی، کنترل و مدیریت روشنایی فضای مورد نظر از طریق تاچ پنل، گوشی همراه و … در هر جایی که هستید، می باشد.

سیست هوشمند دما

کنترل دما از عوامل موثر در بهینه سازی مصرف انرژی است. و شما براحتی از طریق دستگاه ترموستات، تاچ پنل، گوشی همراه یا ساعت هوشمند خود قادر به کنترل آن خواهید بود.

سیستم پرده و کرر های برقی

کنترل پرده ها و کرکره ها در فضای مورد نظر از کارآمدترین امکانات خانه هوشمند است. که می‌ توان مدیریت آن ها را از طریق موبایل، تاچ پنل و کلید های هوشمند در دست داشت.

سیستم آبیاری هوشمند

از دیگر قابلیت هایی که برای افراد کشاورز، گلخانه دار یا کسانی که دارای گلدان و فضالی سبز هستند. آبیاری هوشمند در هرجایی که هستند، می باشد.

سیستم‌ های تهویه مطبوع

شما از طریق هوشمند سازی سیستم‌ های سرمایشی و گرمایشی به راحتی می توانید آن ها را از روش های مختلف بدون دسترسی به کنترلر، مدیریت کنید.

کیانی اسمارت یکی از بهترین شرکت هوشمند سازی خانه و انواع ویلا می باشد. قیمت هوشمند سازی خانه در کرج نیز بستگی به سیستم های مورد نیاز مشتریان عزیزمان و کارایی های سیستم ها متغیر می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *