سیستم موتورخانه و تصفیه خانه استخر هوشمند

سیستم موتورخانه و تصفیه خانه استخر هوشمند

سیستم موتورخانه و تصفیه خانه استخر هوشمند یکی از بهترین سیستم هایی است که شرکت هوشمند سازی در کرج کیانی اسمارت آن را به مشتریان خود ارائه می دهد. که این سیستم را می توانید از روی اپلیکیشن اسمارت هوم بر روی تلفن همراه خود پیگیری و کنترل نمایید.

و هر جایی دور از خانه و یا ویلای خود هستید به آسانی داخل خانه را کنترل بفرمایید. هوشمند سازی خانه در کرج و هوشمند سازی ویلا در کرج نیز بسیار پرطرفدار می باشد. و بسیاری از مردم مناطق مختلف نیز از این سیستم استفاده می کنند. به ویژه هوشمند سازی خانه در عظیمیه ، هوشمند سازی خانه در جهانشهر و هوشمند سازی خانه در گوهردشت ، هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی ویلا در چهارباغ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم موتورخانه و تصفیه خانه استخر هوشمند

سیستم استخر و تصفیه خانه هوشمند

این سیستم هوشمند به صورتی عمل می کند که یک بویلر وجود دارد که آب استخر ویلای شما را می تواند گرم کند. و موتور خانه آن می تواند آب داخل را خالی کند به صورت مکش و همچنین با استفاده از همان موتور خانه استخر را نیز پر کنید. و همچنین سیستم تصفیه خانه به گونه ای است که اب را از چند فیلتر رد کرده و آب تمیز  و بدون کوچک ترین کثیفی وارد استخر می کند.

شوتینگ استخر

این سیستم به گونه ای می باشد که وقتی استخر خارج از ویلا می باشد. و بر روی سطح آب برگ درختان ویلا گرد و غبار و دیگر موجودات کوچک می افتد که این سیستم به طور هوشمند تمامی کثیفی ها را از روی آب جمع می کند.

یکی دیگر از این سیستم ها سقف متحرک بر روی سطح استخر می باشد. که زمانی که از استخر استفاده نمی کنیم سقف آن را می بندیم. و تبدیل به یک سطح صاف شده و حتی می توانیم بر روی آن قدم برنیم. و آب کاملا تمیز و بدون گرد و غباری باقی می ماند.

کیانی اسمارت شرکت هوشمند سازی خانه جزو بهترین شرکت خانه هوشمند در کرج می باشد. و قیمت هوشمند سازی خانه در کرج بستگی به سیستم های مورد نیاز مشتریان متغیر می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *