هوشمند سازی خانه در کرج

هوشمند سازی خانه در کرج

هوشمند سازی خانه در کرج امروزه رونق بسیاری گرفته است به دلیل مشغله زیاد افراد برخی کار های روتین خانه از طریق گوشی های همراهمان قابل اجرا می باشد. و هر عملی از جمله سیستم آبیاری هوشمند ، سیستم امنیتی و … قابل اجرا بر روی اپلیکیشن اسمارت هوم می باشد. هوشمند سازی در کرج در مناطقی چون هوشمند سازی خانه در عظیمیه ، هوشمند سازی خانه در جهانشهر و هوشمند سازی خانه در گوهردشت طرفدار های بسیاری دارند.

شرکت هوشمند سازی خانه کیانی اسمارت همواره در زمینه هوشمند سازی ویلا در کرج به ویژه هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی ویلا در چهارباغ فعالیت چشمگیری دارد. که برای مناطقی که دارای ویلا و باغ های متعددی هستند سیستم امنیت هوشمند یکی از سیستم های ضروری برای این منطقه است. که بتواند تمامی تردد ها و اعمال را ثبت نماید و در صورت نیاز بازبینی صورت بگیرد.

سیستم آبیاری هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند

از دیگر سیستم های خانه هوشمند می توان به سیستم آبیاری هوشمند اشاره کرد که کاربر بیشتری در ویلا ها دارد. در ساختمان ها نیز برای آبیاری گل ها و گلدان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد این سیستم هوشمند به گونه ای می باشد که سنسوری برای سنجیدن رطوبت خاک گلدان و یا خاک باغچه ویلا دارد. که بر اساس نیاز و تایم مشخصی آبیاری را آغاز می کند. این سیستم قابل تنظیم زمانی می باشد. به طور مثال یک بازه زمانی را در برنامعه مشخص می کنیم تا دقیقا در همان تایم مورد نظر وظیفا ی خود را انجام دهد.

قیمت هوشمند سازی خانه در کرج و ویلا ها بستگی به سیستم های مورد نیاز مشتریان متغیر می باشد.

سیستم امنیتی هوشمند

سستم امنیت خانه که شامل دوربین های مدار بسته ، دزد گیر ها و همچنین در های ورودی و خروجی نیز می شود. همه سیستم‌ های امنیتی بر پایه اصول اولیه‌ مشابه کار می‌ کنند. هدف اصلی همه آن‌ ها حفاظت از نقاط ورودی خانه مانند در و پنجره‌ ها، در کنار برقراری امنیت فضای داخلی و حفاظت از اشیا ارزشمند شما می باشد. اما در کنار تامین امنیت شما، وظیفه ایجاد آسایش و راحتی در خانه هوشمند هم بر عهده سیستم امنیتی می باشد.

سیستم قفل هوشمند

با این سیستم می توانید امنیت خانه خود را تضمین کنید. این سیستم شامل رمز ورود به داخل خانه و قابل تنظیم تایم می باشد. و با اپلیکیشن به راحتی می توان در ها را باز و بسته کرد. و می تواند تمام رفت و آمد ها و تایم ورود خروج را به طور دقیق به شما گزارش دهد.

سیستم موتور خانه و تصفیه خانه استخر هوشمند

در این سیستم هم می تواند آب را گرم کند که این عمل توسط بویلر تعبیه شده در استخر که کنترلش با اپلیکیشن و هم به صورت دستی می باشد. و همچنین در پر کردن و یا تخیله آب استخر نیز نقش دارد. و آن را تحت کنترل خود دارد. دیگر کاربرد آن شوتینگ بوده است. که برگ های روی استخر را جمع می کند. سقف متحرک استخر برای جلوگیری از کثیف شدن و تابش نور خورشید را نیز کنترل می کند.

هوشمند سازی خانه در کرج
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *