هوشمند سازی خانه در عظیمیه

هوشمند سازی خانه در عظیمیه

هوشمند سازی خانه در عظیمیه و دیگر مناطق کرج بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است. هوشمند سازی خانه در کرج و هوشمند سازی ویلا در کرج به صورتی است که شما را از کار های اضافه به دور می سازد.

هوشمند سازی در کرج در مناطقی چون هوشمند سازی خانه در جهانشهر ، هوشمند سازی در گوهردشت و همچنین هوشمند سازی ویلا در مناطقی چون هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی ویلا در چهارباغ نیز گسترش پیدا کرده است.

هوشمند سازی ها به خصوص در پنت هاوس ها بسیار رونق پیدا کرده است و از تمامی امکانات هوشمند سازی و اپلیکیشن موجود استفاده می شود.
کیانی اسمارت یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت هوشمند سازی خانه  و خانه هوشمند در کرج می باشد. و در این زمینه بسیار مجرب می باشند. و قیمت هوشمند سازی خانه در کرج بستگی به سیستم های هوشمند مورد نیاز مشتریان دارد.

هر جا که هستید می توانید به راحتی تمامی امکانات و قابلیت های فضای مورد نظر خود را از جمله:

  • کنترل سیستم روشنایی ها
  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی منزل
  • سیستم های امنیتی و سیستم های تردد
  • دوربین های مدار بسته
  • آیفون تصویری
  • آبیاری هوشمند گیاهان
  • درب پارکینگ و غیره  کنترل و … را مدیریت کنید.

سیستم های هوشمند سازی خانه در کرج بسیار کارآمد هستند و می توانند همه ی سیستم های خانه را کنترل کند. به عنوان مثال سیستم های صوتی خانه را کنترل کرده و با اپ سیستم های روشنایی و کنترل رقص نور ها را برای مهمانی های شما بر عهده دارد.

سیستم امنیتی هوشمند

امکان کنترل و مدیریت سیستم های امنیتی از جمله، دزدگیر ها و کنترل تردد از طریق تاچ پنل، گوشی همراه، تبلت و کامپیوتر شخصیتان در هرجای دنیا که هستید!

سیستم روشنایی‌ هوشمند

یکی از بهترین قابلیت های هوشمند سازی، کنترل و مدیریت روشنایی فضای مورد نظر از طریق تاچ پنل، گوشی همراه و … در هر جایی که هستید، می باشد.

سیست هوشمند دما

کنترل دما از عوامل موثر در بهینه سازی مصرف انرژی است. و شما براحتی از طریق دستگاه ترموستات، تاچ پنل، گوشی همراه یا ساعت هوشمند خود قادر به کنترل آن خواهید بود.

هوشمند سازی خانه در عظیمیه

سیستم پرده و کرر های برقی

کنترل پرده ها و کرکره ها در فضای مورد نظر از کارآمدترین امکانات خانه هوشمند است. که می‌ توان مدیریت آن ها را از طریق موبایل، تاچ پنل و کلید های هوشمند در دست داشت.

سیستم آبیاری هوشمند

از دیگر قابلیت هایی که برای افراد کشاورز، گلخانه دار یا کسانی که دارای گلدان و فضالی سبز هستند. آبیاری هوشمند در هرجایی که هستند، می باشد.

سیستم‌ های تهویه مطبوع

شما از طریق هوشمند سازی سیستم‌ های سرمایشی و گرمایشی به راحتی می توانید آن ها را از روش های مختلف بدون دسترسی به کنترلر، مدیریت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *