هوشمند سازی ویلا در کردان

هوشمند سازی ویلا در کردان

هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی در کرج به صورت اختصاصی در مناطقی باغ و ویلا های بسیاری وجود دارند رونق گرفته و انجام می شود. مناطقی چون هوشمند سازی ویلا در کرج و هوشمد سازی ویلا در چهارباغ و … با سیستم های هوشمند آشنایی بسیاری دارند.

شما با هوشمند سازی خانه در کرج مانند هوشمند سازی در گوهردشت ، هوشمند سازی خانه در جهانشهر و هوشمند سازی خانه در عظیمیه و داشتن سیستم هوشمند و داشتن اپلیکیشن اسمارت هوم بر روی گوشی همراهتان به راحتی می توانید تمام ویلا را کنترل کنید.
شرکت کیانی اسمارت جزو بهترین شرکت هوشمند سازی خانه و ویلا در کرج می باشد. و قیمت هوشمند سازی خانه در کرج بسته به نوع سیستمی که مشتریان نیاز دارند متغیر می باشد.

سیستم های امنیتی ویلا

این سیستم ها شامل کنترل تردد به داخل و خارج از ویلا می باشد. و همچنین دوربین های مدار بسته و جک پارکینگ و حتی در ورودی به خانه ی ویلا و دزدگیر خانه که همه جزو سیستم های امنیتی هوشمند ویلا ها و خانه ها می باشد.

سیستم ها روشنایی و تهویه ویلا

سیستم های روشنایی شامل روشنایی داخل خانه و حیاط ویلا می باشد که با اپلیکیشن نیز قابل کنترل هستند. می توانید نور را خاموش ، روشن یا به صورت دیم کنید. سیستم های تهویه هم شامل اسپیلت ها و … می باشد که باعث مطبوع سازی هوای داخل خانه می شود.

سیستم های موتور خانه و تصفیه خانه استخر

این سیستم به صورتی عمل می کند که آب استخر را تصفیه کرده و با استفاده از بویلری که موجود هست آب را گرم می کند و برای استفاده آن را آماده می کند. این بویلر و تصفیه آب را می توان با استفاده از هوشمند سازی و اپلیکیشن نیز اداره و کنترل کرد.

که این مورد برای استخر های موجود در ویلا ها امروزه موردی ضروری محسوب می شود. یکی از دلایل آن هم این است که آب به مرور زمان کثیف نمیشه و برای خالی کردن و تمیز کردن کف ان دیگر نیاز به زمان زیادی ندارد که صرف تمیز کاری و … بشود.

هوشمند سازی ویلا در کردان

دیگر قسمت ها در ویلا های کردان و خانه هوشمند در کرج و … می توان به سقف متحرک بر روی استخر نیز اشاره کرد. به هنگامی که از استخر استفاده نمی کنیم سقف آن را می بندیم تا در برابر گرد و غبار و برخورد نور آفتاب بر روی آن جلوگیری کنیم.

سیستمی دیگر هم وجود ارد که برگ ها یا حشراتی که بر روی آب استخر ریخته می شود را جمعه می کند. که سیستمی مانند شوتیگ می باشد. که بسیار کارآمد و ضروری برای هر ویلای استخر دار می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *