شرکت هوشمند سازی خانه

شرکت هوشمند سازی خانه

شرکت هوشمند سازی خانه کیانی اسمارت شرکتی است که سیستم های خانه را به سیستم های هوشمند تبدیل می کند. و کار های روزمره و وقت گیر را برای ما راحت تر می سازد. شرکت هوشمند سازی کیانی اسمارت یکی از بهترین و کار بلد ترین شرکت هوشمند سازی در ایران به خصوص هوشمند سازی در کرج می باشد.

شرکت هوشمند سازی خانه

تکنولوژی ساختمان هوشمند نشان می دهد که تا چندین سال آینده ساختمان های کاملا هوشمند جایگزین ساختمان های معمولی و بدون آپشن و از حالت تکنولوژی لوکس و لاکچری به یک تکنولوژی ضروری در هر ساختمان تبدیل می شوند.

خانه هوشمند در کرج باعث کاهش مصرف انرژی یا به عبارت دیگر باعث بهینه سازی در مصرف انرژی می شود. که این خود دلیل بسیار محکمی برای تغییر روند و ساخت خانه ها می باشد.

هوشمند سازی خانه در کرج و هوشمند سازی ویلا در کرج جزو یکی محبوب ترین و پر طرفدار ترین های هوشمند سازی می باشد. و همچنین قیمت هوشمند سازی خانه در کرج با توجه به امکانات و سیستم های مورد نیاز مشتری ها متغیر می باشد.

شرکت کیانی اسمارت با توجه به سابقه کاری درخشان یکی از بهترین شرکت های هوشمند سازی در کرج می باشد. که قادر به  طراحی و نصب انواع سیستم های هوشمند می باشد.

هر جا که هستید می توانید به راحتی تمامی امکانات و قابلیت های فضای مورد نظر خود را از جمله:

  • کنترل سیستم روشنایی ها
  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی منزل
  • سیستم های امنیتی و سیستم های تردد
  • دوربین های مدار بسته
  • آیفون تصویری
  • آبیاری هوشمند گیاهان
  • درب پارکینگ و غیره  کنترل و … را مدیریت کنید.

این سیستم های مختلف قابل کنترل با اپلیکیشن ها ساخته شده توسط شرکت که با آن ها می توانید هر جایی هستید همه ی سیستم هوشمند های خانه تان را کنترل کنید به عنوان مثل سیستم کنترل تردد که سیستمی است که می تواند باز و بسته شدن در ورودی و در پارکینگ و در های کرکره ای را کنترل کند. و همچنین رفت و امد ها را سر تایم مشخصی تحت کنترل دارد.

و همچنین سیستم روشنایی منزل که تحت کنترل اپلیکیشن داخل گوشی همراه شما می باشد. می توانید با آن روشنایی خانه را کم و یا زیاد کنید. و همچنین کرکره های برقی خانه را با توجه به تایم و نور دلخواه خود باز و بسته کنید. و دیگر سیستم ها را تحت پوشش خود قرار می دهد.

هوشمند سازی خانه بسیار طرفدار پیدا کرده است مانند هوشمند سازی در گوهردشت ، هوشمند سازی خانه در عظیمیه و هوشمند سازی خانه در جهانشهر می باشد. همچنین هوشمند سازی ویلا در کرج نیز مانند هوشمند سازی ویلا در کردان و هوشمند سازی ویلا در چهارباغ نیز از این قبیل منطقه های پرطرفدار هوشمند سازی می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *